torsdag 22. november 2018

Årets første gaveposer.

Nå folkens, nå nærmer det seg desember med stormskritt, og da ER det vel lovt å begynne å glede seg over juleforberedelsene? Det gjør i allefall jeg <3
Jeg har laget årets første gaveposer:

Jeg synes gaveposer er så digg å lage. Man kan fylle de med så mangt, og de egner seg som flotte gaver. Det må ikke være julegave, det kan være en adventsgave, eller en vertinnegave til julebordet? Eller kanskje bare en venninnegave til noen som fortjener det?

Jeg har stanset ut bildet mitt med dies fra Marianne Design. Pyntet opp med "julehilsen" stempel fra Kort og Godt, duggdråper fra Staz, hvite juleroser fra Papirdesign, litt osteklut og noen blader. Kantene er rufset og svertet som vanlig.

Gledelig jul stempelet er fra Papirdesign.



Produkter fra Marianne Design og Staz føres gjennom Global Hobby og Kunst. Sjekk ut deres hjemmeside for å finne din nærmeste forhandler.

Elin

1 kommentar:

  1. Så flotte julekort og poser du har lagd. Skikkelig julestemning fikk jeg av de flotte bilde motivene du har brukt.
    Kjersti

    SvarSlett