onsdag 22. august 2018

Together is a beautiful place to be...

 Jeg lovet et innlegg hvor jeg viste dere de vannfargede sommerfuglene i bruk, så her kommer det:
En mixed media side i min lille A5 art journal <3 Som forøvrig er fra Marabu.

 Siden er i utgangspunktet en "resteside". For når jeg lager mixed media sider, bruker stensil og maling og slikt, kaster jeg ikke rester... de bare overfører jeg til en annen side  som et nytt utgangspunkt ;) Her er det firkant mønsteret som er restene. 

Siden ble grunnet med Amsterdam Transparent Gesso, før jeg malte på med Amsterdam Acryl maling i blå - grønne toner. Jeg maler forøvrig med fingrene. Deretter sprayet jeg med Marabu Mixed Media Art Spray i fargen Lavendel og lot det hele tørke.

Jeg har stemplet med vannfast blekk, stempel 286 fra Studiolights So Spring kolleksjon, + et klokkestempel. Her ser dere sommerfuglen jeg har farget med Van Gogh akvarellfarger, piffet opp med litt Cosmic Shimmer Sparkle Paste.

Jeg lar området der teksten skal være, være litt lysere en kantene. Da kommer testen litt mer ut av siden, blir litt tydeligere liksom.

En sommerfugl til fra vannfargeprosjektet mitt. Her ser du også ganske tydelig at jeg har markert firkantmønsteret med penner. Jeg bruker nydelige pearl- og metallic gelly roll penner fra Sakura i matchende farger til prosjektene mine. Her fra settet som heter Sweets.

Produktene fra Sakura, Studiolight, Amsterdam og Marabu føres gjennom Global Hobby og Kunst.
Ta en titt HERfor å finne din nærmeste forhandler.

Elin,





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar