mandag 12. april 2021

Dreamer of dreams.

Jeg har laget en ny side i AJ min, denne gangen  med en kombinasjon av rispapir og vanlige mønsterark. For hvem har vel ikke sett på de lekre mønsterarkene og tenkt: Det hjørnet der, det motivet, det mønsteret MÅ jo kunne fremheves på et vis?!

Vel, jeg har brukt et 30x30cm (12x12") ark fra StudioLight og klippet ut nydelige blomster til min side i dag:


Matreallisten kommer her (den er nok kjent for mange nå, siden jeg bruker mye godt de samme produktene på sidene mine):

* Art Journal fra Marabu Mixed Media.
* Gamle boksider til struktur.
* Mønsterark fra StudioLight
Amsterdam Gel Medium (Matt) til å feste elementer med.
Amsterdam Akryl Gesso (Transparent og White) til grunning og blanding av farger.
* Ønsket stensil og paste eller heavy gesso. Jeg bruker Marabu Akryl Paste.
* Stabilo Woodies til farging, sammen med Sakura KOI Waterbrush.
* Stempelpute og bakgrunnsstempel: Jeg har brukt tekststempel og Memento Inkpad (Tuxedo Black).
* Tekst og motiv etter eget ønske (Rispair-sommerfugl fra Maremismallart, Tekst fra StudioLights Sticker Pad).
Sakura Pigma Micron penner og Koh-i-noor kullbyant til detaljering og skyggelegging.
* Dina Wakley Media Gloss spray - hvit.



Denne siden ble jeg ikke helt fornøyd med. I dag satt det langt inne å få tatt ut riktige farger fra rispapir-sommerfuglen min, og jeg synes ikke jeg fikk det til å sitte helt. Men moroa er jo i skaperprosessen, og ikke bare i sluttresultatet! Har jeg hørt ;) 




Global Hobby og Kunst distribuerer varer fra Amsterdam, Marabu, Sakura, StudioLight, Memento og Koh-i-noor. Deres hjemmeside inneholder informasjon du trenger for å finne din nærmeste forhandler.

Elin


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar