søndag 11. april 2021

April-grublis: Geometriske former.

  I grublisen denne måneden ønsker vi å se geometriske former hos Scrappelyst. Ha fokus på en form på prosjektet ditt. Ved å se på prosjektet må vi lett kunne forstå hvilken geometrisk form du har vagt deg ut.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials.

Jeg har lekt meg med en ny siden i min hjemmelagede Tag-journal, og mine geometriske former er gjentagende rektangel/mursteiner:


En litt eksperimentell side hvor jeg har teste en ny teknikk innen mixed media: decopage i kombinasjon med mixed media produkter. Her har jeg brukt en serviett med roser/blomster på, festet med gel medium fra Amsterdam. Når dette tørket, hadde jeg på et lag med transparent gesso og tilførte struktur med stensil og Marabu Acryl paste i hvit farge. Så var det bare å leke i vei! Jeg har påført farge med Marabu Mixed Media Art Spray i fargen sort, grey og hvit. De lysere partiene er lysnet med heavy white gesso fra Amsterdam og blostene/rosene er fremhevet med penner til slutt. Da bruker jeg Sakura sine Micron penner i sort og Gelly Roll i hvit for highlights.




Produkter fra Marabu, Amsterdam og Sakura distribueres av Global Hobby og Kunst
Besøk gjerne deres hjemmeside for å finne din nærmeste forhandler.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar