torsdag 5. november 2020

Utfordring for november - Maskulint

 Utfordringen for november har tema maskulint. Scrappelyst vier derfor måneden til gutta og vil gjerne se prosjekter med tema gutt/mann.

Jeg har laget bursdagskort til min lille tass som fylte 3 i høst, og hva er vel mer "gutt" en traktor?


Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesigns serie "Håpefull" - Fritidssyssel + Håpefull. Motivet er en topper fra Dixie Craft. Kortet er laget på brun papirpose, som er svertet med blekk. Kanter er rufset og svertet de også. Ordene er klistremerker fra Papirdesign - "Gutten sin det" og "Perfekt" heter de to platene jeg har brukt fra. Jeg har også brukt bokstaver og dotter fra Papirdesign



La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials
Utfordringen vår har frist den 30.november 2020 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar