torsdag 12. november 2020

Be yourself - Art Journaling med en ny vri.

  For en tid tilbake fikk jeg en spennende pakke i posten fra Katrine i Scrappelystteamet. Vi deler lidenskapen for art journaling, og hun hadde til hensikt å inspirere å utfordre meg med noen nye produkter. Pakken ble liggende lenge, men NÅ har jeg åpnet den og se hva som skjedde da :


En ny side i min Marabu Mixed Media Art Journal. Her er en oversikt over produktene jeg har brukt:


Silkepapir fra Katrines forundringspakke (nydelig farge!) 

Ansikt og blomster fra Jane Davenport stensil (dabbet på med svamp og Amsterdam Akryl i sort). Også denne fra forundringspakken.

Stensil fra StudioLight - Maskb08.

Blomster klippet ut av mønsterark.

Van Gogh akvarellfarger.

Litt bling fra Papirdesign.

Sakura - Micron.

Sakura - Gelly Roll hvit.

Tekststrimler.






Har du lyst å leke med mixed media teknikk? Global Hobby og Kunst er distributør for prudukter fra Amsterdam, Marabu, Sakura +++. Sjekk ut din nærmeste forhandler her :) 

Elin.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar