onsdag 10. juni 2020

Make today count.

 I dag har jeg et vårlig påskekort å dele med dere:


Kortet er laget på papirpose-base, som jeg har punchet toppen på. Inni kortet er en enkel tag tilpasset av Papicolor Kraft kartong. Selve kortet er dekorert med mønster ark fra Papidesigns  vennskap- og ungdommelig serier. Arkene heter "lykkeklem" og "Lommerusk".

Motivet er fra en digital produsent. Til dekor har jeg brukt blant annet kakeserviett, hvit hamp, hugsnug til taggen, div blomster fra bl.a i am roses. Tekstene er fra en Tim Holtz blokk: smalltalk. 
Litt blonderester har jeg funnet frem, i tillegg til grønne halvperler fra Papirdesign.

For å løfte motivet litt, bruker jeg 3L 3D Foam squares. I tillegg bruker jeg både Staz sin syrefrie dobbeltsidige tape, som kommer på rull. Praktisk med tanke på plass og oppbevaring, men også en overraskende sterk tape som er lett å rive av for å tilpasses til ulike paneler. Jeg har også for uvane å feste blomster med 3L 3D dots.


Produkter fra Staz, 3L, Papicolor og hugsnug bånd distribueres av Global Hobby og Kunst her i Norge. Om du vil sjekke ut din nærmeste forhandler, kan du titte innom hjemmesiden deres HER.

Kortet ligger i bloggen til Scrappelyst også, ta en titt innom for litt inspirasjon.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar