onsdag 3. juni 2020

Find joy in the ordinary.

Et påskekort til fra meg, også nå med fuglemotiv. Har dratt inn litt mer lilla og pasteller denne gangen. Men får fortsatt litt påskefølelse av det:


Nok et posekort, de er min trofaste følgesvenn. Motiv fra pion, mønsterark fra Papirdesigs kolleksjon "velkommen lille venn". Har brukt arkene "øyestein" og "lillegull". Bak motivet har jeg stanset ut ramme med en gammel Marianne Design dies. Jeg har brukt 3L 3D foamputer bak motiv og ramme for å løfte det hele litt.


Blomstene er fra Prima, med søte blomstersenter fra Kort og Godt. Det samme er de fine hvite blomstene. De gule dottene er enamel dots fra Marianne Design. Tekststrimler fra Tim Holts Ideologi - Smalltalk. Alle paneler ser raspet langs kantene, jeg bruker Sizzix Accessory Multi Tool, og så svertet med blekk. Her er jeg fast bruker av distressblekk i fargen Vintage Photo. Den har jeg også brukt på diecutten bak bildet, på de embossede delene.


Inni kortet lager jeg en enkel tagg. Jeg bruker Papicolor sin Kraft kartong til base og restene fra mønsterarket. For å lettere dra opp taggen, bruker jeg liten stump hugsnug bånd her.

Elin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar