mandag 5. november 2018

Utfordring for november - maskulint

Det er november, eller “movember” om du vil... Det er også måneden der “far” blir hedret med en egen dag: Farsdag. Vi hos Scrappelyst ønsker å vie november til guttene og tema for månedens utfordring er derfor Maskulint. Kort til herre/gutt, LO med bilde av gutter, andre maskuline prosjekter... Mulighetene er mange!

Mitt maskuline bidrag ble et bursdagskort til samboeren min. Jeg har valt litt mørke dystre farger, men noen ganger er det moro med noe helt annet en lyse duse toner også. Jeg har stanset ut ballonger og brukt stempel fra Papirdesign. I tillegg har jeg rufset og svertet alle kanter med sort blekk. Til enkel dekor har jeg brukt dotter fra Papirdesign.

Disse stemplene fra Papirdesign er i grunn veldig anvendelige. Jeg har satt inn "mannen min" etter å ha trykket på sirkelen. Men der kan man plotte inn hva man vil: mamma, pappa, venn, kjæreste etc. Kjempelett å tilpasse til akkurat ditt behov.




Utfordringen vår har frist den 30.november 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar