søndag 11. november 2018

Grublis for november - julestemning

Tiden frem mot advent og jul går fort og det er straks tid for å komme i julestemning. Tema for månedens grublis er derfor nettopp julestemning. Vi i Scrappelyst gleder oss til å komme i julestemning sammen med dere. 

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials.


Jeg har startet på årets julekortproduksjon, åååå så koselig det er at det nærmer seg DEN tiden på året! Julefreak som jeg er, koser jeg meg maks med å lage diverse prosjekter med julestemning. Jeg har brukt en kraft-farget papirpose, med mønsterark og motiv fra Studiolight. Tekstene er fra en stempelplate fra Marianne design. Pynten er enklere en enklest: Tynn hamp, en rød pyntebær fra Kort og Godt og litt rufsede kanter med sverte på ;)


Jeg har også stanset ut grener med puncher, som jeg har bygget opp til en krans rundt motivet.


Ble du inspirert og vil være med å lage litt julesteminig? Bli med da vel!
Grublisen vår har frist den 6.desember 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar