torsdag 1. november 2018

Hvor er mine tær?

I dag har jeg en layout å vise dere. Den kan også ses hos Scrappelyst.
Denne gangen valgte jeg å starte helt på scratch med et kremgult kartong-ark fra Kort og Godt, for så å bygge opp LO'en min trinn for trinn.
Motivet jeg ville dokumentere, er fra da jeg gikk gravid med minstemann:


Startet med å grunne bakgrunnen med Amsterdam White Gesso. Deretter klistret jeg på litt washitape i sort-hvit farge, og begynte å leke med Amsterdam Acrylic maling i ulike bruntoner. 


For å skape litt liv i bakgrunnen, valgte jeg meg en stensil med kvadrater, og brukte distress ink på svamp for å få  litt duse sjateringer her og der. Jeg har brukt litt chipboard rester rundt motivet, og resteark pluss en kaffetag bak selve motivet. Litt osteklut fikk jeg også med, og en treklype.



Teksten har jeg trykket ut med dymo maskinen, litt moro med noe annet en gang i blandt.
Jeg har også splattet rundt med sort og brun acrylic maling (som jeg vanner litt ut før jeg lager splatter).


Amsterdam produkter (gesso og acrylic maling) føres via Global Hobby og Kunst i Norge. Finn din nærmeste forhandler HER.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar