lørdag 26. desember 2015

Lys i mørketiden.

Året er på hell, og desember er udiskuterbart en mørk måned både i sør og nord. Selv om vi kan kose oss med jul og koselige tradisjoner, er det ingen tvil om at lys er mangelvare hos flere. Derfor er det ypperlig med en "lysende" gave til de som trenger det.

Jeg har piffet opp en konfekteske i metall. På lokket har jeg først dabbet på hvit akryl mousse, før jeg har klippet til og dekorert i julestemning. Teksten er en gnikkis fra Staz: Tenn lys. Boksen har jeg fylt med telys. Staz produkter og mousse føres av Global Hobby og Kunst.

Jeg har avrundet kantene på papirpanelene, før jeg har svertet de litt. Jeg har bruk litt resteperler og blonder av ukjent opprinnelse, og motivet er tatt ut av et mønsterark. 

En varmende lysgave i mørketiden. Posten kan også ses hos Scrappelyst.

Elin

1 kommentar:

  1. Så fin esken ble. Gjenbruk er bare så flott og så praktisk med egen eske til telys. Supert gavetips også :-)

    SvarSlett