torsdag 31. desember 2015

Kosepose og et riktig godt nytt år!

Årets siste dag er her, og snart kan vi skrive oss ut av desember måned med julekos, og inn i januar 2016. Hva det nye året bringer må vi bare vente å se, men årets siste dag bringer med seg denne sesongens siste juleprosjekt fra meg :)

En siste julegavepose har jeg å vise frem, og egentlig kunne det stått "Godt nytt år" på en slik også:

Hvit papirpose som base, fylt med godsaker! I denne endte det opp med Rett-i-koppen kakao og marshmellows. Jeg har pyntet med litt resteark, MajaDesign tror jeg. Motivet er fra Studiolight og god jul + hjertet er stanset ut i hvit mosegummi.

En bred blonde har jeg plassert bak motivet, og så har jeg stanset ut snøkrystaller i hvit bazill kartong. De har også fått litt bling i mitten, for morro skyld. Posene lukker jeg med hamp, som er festet bak papirpanelene, og knyttes bakpå.

Da gjenstår det bare for meg å takke alle dere som tar dere tid til å titte innom bloggen min, legge igjen flotte kommentarer og liker det jeg gjør. Dere er gull alle og en hver!


Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar