fredag 5. desember 2014

Utfordring desember - rød

Da er det dags for årets siste utfordring hos Srappelyst, og desember måneden er preget av en ting: jul! Derfor har vi ikke valgt temaet jul, men RØDT til utfordringen vår ;)
Det kan så klart være noe julepreget, men det kan være hva som helst annet bare vi kjenner igjen fargen! Jeg bruker ikke så ofte rødt i scapping, annet en mot jul. Så fra meg ble det en juledekorert Toffifee eske. En koslig liten gave å gi (og få):

 
Jeg har brukt nydelige Papirdesign papirer. Rammen bak motivet er stanset ut med en MarianneDesign dies, som føres hos bl.a Global Hobby og Kunst. Der finner du også hugsnug bånd og gesso som er brukt på rosene. Rosene er fra I Am Roses.


Motivet "nasket" jeg hos en av teamkameratene mine på scrappetreffet vårt i høst ;) Blonden kom i sin tid fra Live&Love Crafts. Jeg har brukt et julestempel fra Norsk Stempelblad, pyntet med en glitter epoxy.


Vil du være med å delta? Vinne litt scrappesnop? Da trykker du bare på linken under:

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar