lørdag 4. januar 2014

Velkommen til nytt år hos LLC.

Da var vi i gang med nytt år!! :D

Sandra har gjort det enkelt for oss, så den første inspirasjonsuken hos Live and Love Crafts er det helt opp til oss å velge hva vi vil lage :) Jeg tenkte det var på sin plass å starte det nye året med en ny kalender, så her kommer en 2014 kalender:
 Har brukt baksiden på en tegneblokk etter ungene, som base her. Passe stiv og passe størrelse når den deles i to. Mønsterpapirer er fra Vintage Autumn Basics kolleksjon til Maja Design.
Bildet er fra en digifil kjøpt fra Madelein Design. Har brukt MANGE flotte blonder her, noen av dem fra LLC og noen fra privat samling. Teksten har jeg printet ut selv.
Nydelige rolled roses fra Kort og Godt har fått et hint av gesso og glitter. Har også brukt lyse knapper og rosa sweetheart blomster. Kalenderen har jeg kjøpt hos en veninne.
Rammen bak kalenderen har jeg stanset ut og preget med en Marianne Design dies. Jeg har brukt snoweffekt for å få fra mønsteret litt ekstra.
Takk for at du kjikket innom.

- Elin



7 kommentarer:

  1. Nydeleg flott kalendar :)
    Mange vakre ting å feste blikket på ;)

    SvarSlett
  2. Nydelig kalender med masse fine detaljer.

    SvarSlett
  3. Your creation is amazing. So many wonderful details - I totally fell in love!

    xx Sabrina

    SvarSlett
  4. Absolutely gorgeous ! So beautiful colors, laces, and fun mixture of buttons and flowers ! Just love it :D

    SvarSlett
  5. Ååå.. du og du... for en fantastisk nydelig kalender.. Jeg er ofte innom deg å titter, her finnes det så mye flott inspirasjon.. Du er en dyktig scrapper, og jeg er så glad i stilen din.

    SvarSlett
  6. Perfekt val att starta 2014. Jag har aldrig varit ett större fan av knappar, men tillsammans med blommorna blev de fina dekorationer. Vacker kalender i bästa Elin stil. Gott nytt år förresten!

    Kram, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    SvarSlett