mandag 20. januar 2014

Oppskriftsbøker under treet i 2013

God mandagskveld folkens. Her er det litt smått med blogging for tiden ser jeg ;)
Etter en deilig uke i nord-norge med familie og venner, prøver vi nå å komme i gang med hverdagen igjen. Det har blitt litt scrapping igjen, men desverre er det helt hååååpløst fotolys ute om dagen....

Da får jeg vise dere noen av julegavene fra 2013 som jeg ikke har vist fram før.
Her er to oppskriftsbøker som ble laget til min kjære mamma og mormor, begge med håp om å kapre familiehemmelighetene (oppskriftene) for videre framtid:

Mønsterark og motiver er fra Studiolight. Deilige blonder fra Live and Love Crafts. Stempeltrykk fra Inkido, og tekst printet fra egen PC. Halvperler fra papirdesign og twine fra LLC.

Mønsterpapir her er fra Pion Design, hyssing fra LLC og pepperkakemannen er fra WencheJ som forøvrig gav meg ideen til disse skjønne bøkene. De er kjøpt på Nille.


- Elin

1 kommentar:

  1. For noen flotte oppskriftsbøker, bok nr 2 er min favoritt, pion design sine mønsterark er helt etter min smak. Flotte farger og lekkert pyntet.. Her fikk jeg faktisk ett tips for årets julegave, eller bursdagsgave for den del!

    SvarSlett