torsdag 8. august 2013

Wonderful Friends

Hei folkens, DA var jeg tilbake i sør og sommerferien nærmer seg slutten...
Har en liten uke igjen før jobben kaller, å den skal nytes til det fulle. Litt kreativitet skal jeg klare å få plass til også, innimellom bærhøsting og aktive barn ;)

Denne uken har vi fått en morro sak å la oss inspirere av hos LLC, nemlig en sang!
Og ikke en hvilken som helst sang heller; "What a wonderful world".
Jeg synes denne låten er knallfin, spesielt Eva Cassidy's verson. Den minner meg om alle de flotte vennene jeg har i livet mitt <3 Så jeg har rett og slett laget et bursdagskort til en av mine gode veninner (og søster) som feiret sine 40 i sommer:
En brun papirpose ble forvandlet til et mykt og lyst kort med motiv fra Inkido's Vintage Angels ark.
Jeg har brukt papirer fra Maja Designs vintage spring basic kolleksjon.
Har hatt disse flotte poppiene fra WOC liggende lenge, og kombinert med hvite KOG hortensiaer og en god porsjon gesso, syntes jeg det funket.
Stemplene jeg har brukt er også fra KOG. Sommerfuglen er en chipboard fra DA og har fått en dose frantage i fargen Shabby White.
I bakgrunn har jeg brukt litt forskjellige KOG stempler og såklart litt osteklut bak bildet. Shabby White Seambinding på tagen og noen få rosa perler på toppen ava kortet.

Det var dagens inspirasjonsbidrag hos LLC for dennen gang. Fra og med neste uke kommer jeg til å poste mine inspirasjonbidrag på lørdager i stede for torsdag, da jeg har byttet dag med Alyce i teamet.

- Elin

4 kommentarer:

  1. Another exquisite creation - your work is just so beautiful, Elin.
    Alison x

    SvarSlett
  2. this is absolutely gorgeous, so delicate and just wonderful! hugs trace x

    SvarSlett
  3. Well hello there Miss Elin ;)
    And how are you my friend? :)
    I see you´ve been making some gorgeous cards again and this one is absolutely brethtaking :)I wish I could have some of your skills for making these gorgeous vintage cards - you´re a master my friend :)

    Have a lovely sunday :)
    Hugs, Karita

    SvarSlett
  4. Som du marker sa gar jag systematiskt igenom din blogg idag :-) Sorry att det drojer sa lange mellan mina besok, har lite svart att hinna med allt som jag vill gora... Det har kortet ar fantastiskt vackert; jag gillar hur du anvander KOG hortensiorna pa dina kort; det ser sa romantiskt shabbigt ut! Kram, Sandra

    SvarSlett