lørdag 17. august 2013

Favoritt fargekombinasjon hos LLC

Favoritt farge-kombinasjon ja... kjære vene, hva skal man velge?!? Vanligvis ville jeg ha valgt noe supe rrosa her, men jeg ser at flere av mine DT kollegaer har dekket dette godt allerede ;) Og hvilke flotte kreasjoner damer! Men jeg kommer ikke helt unna rosa jeg heller, siden en av mine favoritt kombinasjoner er BRUNT&ROSA:
Endelig har jeg fått tid til å leke litt med Maja Designs siste kolleksjon Sofiero, og jeg må innrømme at jeg har falt skikkelig for disse papirene. Her har jeg brukt arket som heter "Princess Margareta's garden". Jeg har brukt begge sidene i lag, og englemotivet er fra Inkido's Vintage Angels:
Har brukt flotte blomster fra både Kort & Godt og Wild Orchild Crafts, og det søte hjertet finner du LLC butikken:
 Ostekluten ER med den også hahaha :D og så klart flotte blonder. Jeg har også brukt banneren fra bunnen av Maja arket, oppå blondene mine. Tekststemplet er fra Kort & Godt det også.

Takk for at du titter innom meg, og titt gjerne innom Live & Love Crafts sin flotte nettbutikk, så finner du garantert noen flotte materealer til scrapperommet/kroken/baggen...

- Elin

5 kommentarer:

  1. Wowwwww What a gorgeous creation did you make and those great details! Love it! Hugs, Chantal

    SvarSlett
  2. Nydelig kort med fantastiske detaljer!

    SvarSlett
  3. Another delight from you, Elin!
    Alison x

    SvarSlett
  4. Misstankte nastan att din favoritfargkombination skulle innehalla rosa. :-) Fantastiskt paskort, roligt att se ett vertikalt sadant fran dig. Kan bara instamma med foregaende talare; underbara detaljer. Vintage nar det ar som allra bast! Kram, Sandy

    SvarSlett
  5. Hoppsan; nu blev det visst fel, horisontellt skulle det sta och inget annat! LOL

    SvarSlett