lørdag 9. mars 2013

De beste ønsker i blått.

Jeg innså plutselig at lageret mitt var i ferd med å gå tomt, å det kan vi jo ikke ha noe av!
Så da har jeg startet oppdrag "fyll på med diverse", siden jeg har så mange snille venner og familiemedlemmer som stadig stikke innom å trenger et kort.

Så her kommer en kosepose, eller et posekort om du vil;
Jeg har hatt disse magnolia arkene liggende i en halv evighet nå, siden jeg vant dem i en candy for maaaange månder siden. Og plutselig måtte de brukes :)
Det nydelige bildet er fra Inkidos Vintage Angels ark og tekstene er fra et klippeark laget av forhenværende Papirpiker *snufs*
Har nasket litt blomster hos min gode veninne WencheJ. Det er ikke ofte jeg bruker slike fargerike blomster, men både liljene og rosene (som sikkert er fra WoC) passet perfekt til dette prosjektet.
Ostekluten er med, såklart! Rammen bak bildet er en spellbinderdies, og toppen er punchet med MS.
Har også brukt litt metall til en forandring, de har jeg funnet hos Korthobby.no.
 Ha en fortsatt fin helg!

- Elin

3 kommentarer:

  1. Aldeles nydelig!
    Lekkert pyntet:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  2. Fiiiiiint! Och de dar metalldekorationerna var ju hur stiliga som helst!

    Kram,
    Sandy

    SvarSlett
  3. Piękna, romantyczna karteczka, cudowna kolorystyka:))

    SvarSlett