mandag 30. april 2012

Bryllupspose.

Der var helgen over gitt! Den gikk forrykende fort nå som jeg er startet opp i jobb igjen, men det er da skjønt å komme tilbake til en mer normal hverdag. Det spirer og gror i Torpa, våren er i annmars og hagen skriker etter oppmerksomhet. En nydelig tid vi har i vente, men desverre ikke fult så nydelig for korthobbyen min. Kveldene prioriteres utenfor husdørene når småttisene sover og da må papirhaugen komme i annen rekke. MEN ett og annet prosjekt skal nok komme herfra igjennom sommeren ;)

Tenkte å vise fram et Bryllupskort jeg laget her for en tid siden. Det er i samme stil som korte i sist innlegg, mye godt fordi jeg liker å bruke restene mine:



Kortet er som vanlig laget på grå papirpose. Restene er fra pions ark, stemplene fra Storyteller og tagen inni kortet er brun bazzil. Har brukt min nyeste MS puncher, som jeg virkelig digger. Den er så elegant! Bildet er hentet fra en gratisside på nettet, og skrevet ut på aquarell ark. Det blir så herlig finish på disse papirene. Dekoren består av halvperler, blonder, roser fra NSS, gardenia fra Hobby Himmelen og en hjertecharm. Jeg har valgt å gjøre en litt mere forseggjort tag til innsiden her, siden det tross alt er et bryllupskort.

Da har jeg gitt livstegn her på bloggen, så nå skal jeg putte minsta i bæremeisen og komme meg ut i rakingen!!! Deilig dag med formiddagsfri, aromaterapibeandling etter lunch og til slutt frisør <3 Skal nytes.

Ønsker dere alle en superduper dag, og setter enormt stor pris på alle de hyggelige kommentarene.

- Elin

4 kommentarer:

  1. Lækker bryllups pose, flot papir og fint pyntet. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Lekkert !!!
    Du er en reser på disse posekortene altså.
    De er like fine hver gang.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Tusen takk snille dere :o)

    SvarSlett
  4. Utrolig fint :) Du er bare super flink!

    SvarSlett