onsdag 15. desember 2021

To day is the day!

I dag har jeg en kreativ tag å vise dere. Har forelsket meg HELT i disse knallfine tagene fra Studiolight. De har perfekt størrelse til å dekoreres, og samtidig funke som et kort dersom man vil skrive bakpå. I tillegg er det noe befriende med litt mindre prosjekter i blant, også får jeg brukt opp overskuddspapirene etter andre prosjekt: 


Her har jeg gjort som jeg pleier på mine AJ sider: Laget bakgrunn med washitape og transfer ark, grunnet med clear gesso og så lagt til restepapirer og diverse dekor: En treramme, blomster og sommerfugl fra Maremismallart og litt blonder.



Tekststripene på tagen er alle fra en Studiolight quote book. Jeg har gjennom tidenes løp, samlet opp en anseelig mengde ulike teststriper i både blokker og på ark. Føler det er så kjekt å ha litt utvalg til både store og små prosjekter.


På toppen av tagen har jeg brukt hug-snug bånd i hvit, som jeg bare har sprayet litt vann på for å skrukke, for deretter å tørke. Siste finish på tagen er å sprute på hvite flekker, det synes jeg hever prosjektet det lille hakket ekstra.


Elin







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar