onsdag 10. november 2021

The world is full of nice people...

 Hei!

Her har det ikke vært mye action i senere tid, og det er i grunn litt trist kjenner jeg. Det har ikke vært tid og rom for mye scrapping siden i sommer, men litt har det blitt og bildemappen min rommer en del prosjekter jeg ikke har vist frem tidligere. Så da tenker jeg det er på tide å "koste støv" av bloggen, og gi livstegn fra meg.

En art journal side jeg laget i høst etter å ha investert i litt nye produkter:

Jeg kjenner at jeg faller tilbake til dette formatet som favoritt på AJ, A5 dobbeltsider. Passe stort, passe lite. På tide å utfordre seg selv litt?

Her har jeg lekt meg med rispapir og stensil fra MaremiSmallart som er både en stor inspirator og produsent av masse digg stasj til denne type lek.



Jeg har lekt meg med litt andre typer fargemedium på denne siden; en kombinasjon av akvareller og pixie powder. Moro å prøve litt nytt i blant. Det jeg liker best med slike sider, er detalj-arbeidet til slutt. Og her er det bare å bøye seg i hatten for Sakura Micron: ingen over og ingen ved siden av!


Takk for at du tittet innom :)

Elin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar