onsdag 24. november 2021

My favorite color is rainbow.

 Vi er kommet til siste del av november alt, og mange har nok begynt å snuse på juleproduksjon allerede. Det har jeg også, men det må fortsatt være rom for litt annet kreativt kaos innimellom?

Jeg har alltid vært så fasinert av bobler, og kuler, når jeg lager ArtJournal sider. De er gøy å leke med, og ekle å lage skygger og kontraster med. Jeg har aldri prøvd å lage de "naturtro" før, så her kommer første forsøk på EKTE såpebobler ;)


Jeg har brukt min 15x15 AJ fra StudioLight til prosjektet. Malte først bakgrunnen sort med akrylmaling. Deretter fant jeg frem korker med ulik størelse på, som jeg dyppet i hvit akrylmaling og trykket på arket litt "her og der".


Deretter har jeg lekt med tynn pensel og ulike akryl farger, for å skape et mest mulig naturtro uttrykk på bildet. Jeg har sprutet på litt hvit uttynnet maling rundt om, og fremhevet detaljer med hvit penn. Tekst stripene er fra en StudioLight blokk.



Takk for at du titter innom :)

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar