tirsdag 11. mai 2021

Mai-Grublis: Fargepalett fra Scrappelyst bloggen.

  I Scrappelyst-grublisen denne måneden ønsker vi at du velger deg en farge palett fra bloggen og lager et prosjekt med utgangspunkt i den. 

Jeg har valgt meg ut fargepalett #6. 


Blått er en farge som appellerer veldig til mitt kreative sinn. Resultatet? En side i min Tag-Journal som ble slik:


Her er det aktiv bruk av Mixed Media produkter og jeg har brukt følgende framgang på siden min:
Først la jeg på lag med tissuewrap fra TH og washitape fra bl.a StudioLight. Deretter grunnet jeg med Transparent Gesso fra Amsterdam. Så var det tid for struktur: Stensil (denne fra Tim Holtz) og Marabu Akryl Paste gjør susen ta. Enkelte felter trengte å lysnes litt, da brukte jeg hvit Gesso fra Amsterdam.


Deretter fant jeg frem mine Marabu Mixed Media art sprayer og lekte meg i vei. Lag for lag, sterkere noen plasser, svarere andre plasser.  Når siden tørket, fant jeg noen passende motiver og la til tekststrimler fra en StudioLight sticker pad før jeg fremhevet detaljer med Sakura Micron og Gelly Roll penner. Noen hvite splasj hører så klart med til avslutnignen.


Grublisen vår har frist den 6. juni2021 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Elin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar