onsdag 12. mai 2021

Are you here?

  I dag deler jeg en ny side i tag-journalen min. Og nå nærmer det seg faretruende slutten her! For nå er det bare en side og en bakside igjen, så er helge boken min fylt med masse farger, tanker, liv og røre ;) 

Dagens side ble slik:


I tillegg til mine faste produkter som er Amsterdam Gel MediumAmsterdam Gesso og Amsterdam Standard Akryl, har jeg brukt washitape til bakgrunnen min. Jeg har brukt løse elementer som blomster og sommerfugl, og disse har har jeg farget med Van Gogh Akvarell. Jeg har brukt Posca tusj i hvit til å highlighte og fremheve detaljer.


Jeg klarer aldri å anse mine AJ/MM sider som fulført eller sluttført før jeg har fått på plass både skygger og highlights. Så jeg har utviklet total avhengighet for følgende produkter: 

Posca (Hvite og sorte)

Sakura Pigma Micron (Sorte i ulike tykkelser.)

Sakura Gelly Roll Basic (Hvite i ulike tykkelser.)

Koh-i-noor kullblyanter.


Produkter fra Amsterdam, Posca, Sakura, Koh-i-Noor og Van Gogh distribueres via Global Hobby og Kunst. Titt innom deres hjemmeside for å finne din nærmeste forhandler.

Elin.

2 kommentarer: