mandag 3. mai 2021

ArtJournaling = Terapi.

  ArtJournaling for meg er terapi. En unik måte å frigjøre tanker, følelser, ideer og innvendig rot. Noen ganger med positive fortegn, men ofte følelser som har godt av å komme ut av hode mitt ;)


Min elskede A5 Marabu Mixed Media Art Journal bærer mange utblåsninger av tanker og følelser, og her kommer en ny side i samlingen:


Her er en oversikt over produktene jeg har brukt på siden:


Blomster fra Maremismalart. (Klippet ut av mønsterark). 

Stensil fra Prima.

Tekststemple og sort vannfast blekk.

Blomster klippet ut av mønsterark.

Marabu Mixed Media Art Spray (Rød-Rosa-Orange-Sort).

Sakura - Pigma Micron.

Sakura - Gelly Roll hvit.

Tekst fra Dina Wakley Collage word pack.



Å lage AJ sider med elementer som blomster, er noe jeg synes er veldig spennende. Jeg har en form for tanke i hode mitt, om at alle løse elementer jeg tilfører siden min, må jobbes inn slik at den blir "i ett" med siden, at kanter ikke skal være synlig. Det er ikke alltid like lett, men det er mange måter å få det til. Mitt beste tips er gesso eller akryl maling som matcher motivene.



Produkter fra Amsterdam, Marabu og Sakura føres via Global Hobby og Kunst. Besøk deres hjemmeside for å finne din nærmeste forhandler.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar