søndag 5. juli 2020

Utfordring for juli - Alt er lovt.

Det er sommer og det er sol , men vi hos Scrappelyst håper allikevel at scrappelysten er på topp.  Det er klart for utfordringen for juli, og denne gangen er absolutt alt lov. Ingen grenser , full kreativitet, til å bidra med akkurat hva du vil. 

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials


Mitt bidrag til denne utfordringen, er et sommerlig kort til 9 åringen min som akkurat fylte år. Jeg har benyttet meg av restekassen denne gangen, og dratt frem diverse Papirdesign slumper. Blant annet fra serien "Håpefull". "Gratulerer" Er stanset ut med dies fra Papirdesign, i sort kraftkartong fra Papicolor. Blomster fra div. produsenter, samt motiv fra Maja Design. De blå dottene er også fra Papirdesign. Fibertrådene er fra Kort og Godt.



Tekststripene har jeg printet selv. Selve kortet er laget på brun papirpose, hvor toppen er punchet med en Martha Stewart puncher. 


Utfordringen/vår har frist den 31.juli 2020 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar