lørdag 11. april 2020

Grublis for april - geometriske former

I grublisen hos Scrappelyst denne måneden har vi fokus på geometri. Høres det komplisert ut sier du? Det er det absolutt ikke. Vi vil rett og slett at du skal ha fokus på en geometrisk form på prosjektet ditt. Det kan f.eks være sirkel, firkant, rektangel osv.

Jeg har valgt meg diamantform som repeterende mønster i min Mixed Media side.


En side etter samme stil som alltid: Papicolor kraft kartong som base, bygget opp med Marabu Mixed Media Paste, Art Sprayer og Crayons. Grunnet med Amsterdam Gesso før jeg legger på paste og farger. Stemplet opp med et gammelt tekststempel og valgt meg noen fine blomster i fokus, i tillegg til teksten. Dilla på hvite spruter og droodling med Sakura pennene mine, er har jeg brukt Sakura Micron i sort.


Sorte spruter er stempet på denne gangen, i stede for spray eller maling, og tekst og blomster er skyggelagt med kullblyant i tillegg til droodlingen.



Din tur til å finne på et kreativt bidrag til vår grublis!
La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Grublisen vår har frist den 6.mai 2020 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar