tirsdag 24. mars 2020

Til Brudeparet

Jeg har laget et bryllupskort i brunt og hvit, primært med flotte papirer og produkter fra Papirdesign:


Jeg har brukt en hvit papirpose som base, denne gangen har jeg laget åpning på siden i stede for på toppen. Posen er målt opp til ca 15x15 cm. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesigns kolleksjon "Bryllupsfest" og "Sjokolade". Fra Bryllupsfest-kolleksjonen har jeg brukt "Brudebukett" arket og tekste fra "Til de nygifte". Jeg har brukt "Sjokoladeplate" arket til å skape kontraster med. 


Jeg har stanset ut den fine hjerterammen med dies fra settet "Hjerteklem", og vimplene med "Vimpel" dies i to ulike størrelser. Hjertene som er pyntet med, er fra rammen.


Til dekor har jeg valgt en stor og en liten kakeserviett, blomster fra 49th market, det samme er bladene. Jeg har brukt kvistkartong fra Papicolor til å lage tag i kortet mitt, og kantene har jeg punchet med en hjertepunch fra Martha Stewart.


På innsiden har jeg også valgt å ta med et motiv + tekst fra arket "Til de nygifte".


Kantene er rufset litt og svertet, før alle panel er montert.

Elin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar