fredag 21. februar 2020

Oppussing! Når alt går galt....

Når alt går galt og ingenting blir som tenkt... Hva gjør du da?

Min reise inn i Mixed Media verden har vært spontan, "all inn" og stang ut flere ganger. Men hva gjør man om disse tankene inni hodet, kommer ut helt annerledes en tenkt? Hva om fargene bare kræsjer totalt og man går bom fast? Da har man to valg slik jeg ser det... eller kanskje tre.
Man kan enten dømme seg selv nedenom og hjem, kaste prosjektet til pisis og gi opp :p
Eller man kan si: allright så ble det ikke tipp topp, men hva så? 
Det siste alternativet har jeg praktisert flere ganger: Bare la det ligge. Ta det opp igjen en annen gang, om en uke, en mnd eller ett år ;) 


Dette prosjektet har ligget halvferdig i ca 2 år.. noe skar seg under veis og det kom ut helt annerledes en tenkt. Nå har jeg pusset det opp til noe mer akseptabelt. Byttet tekst, byttet fokuspunkt, la på litt mer hvit gesso, svertet kantene litt.. Det ble ikke så verst likevel ;)


Produkter brukt på prosjektet er:
Amsterdam hvit Gesso (grunning)
Amsterdam Akryl maling (grønn, blå, hvit, gul, sort).
Marabu Mixed Media Art Crayons, primært sort og litt grønn.
Sakura Gelly Roll pen i hvit og sort.
Marabu Mixed Media Art Spray i sort
To ulike stensiler (honneycomb og squares).



Har du pusset opp et prosjekt? Om svaret er nei, så utfordrer jeg deg til å prøve på nytt!
Om svaret er ja, så vil vi gjerne se det ;) 

Alle produkter brukt på siden er dirstribuert igjennom Global Hobby og Kunst. 
Deres nettside finner du HER, for mer info om hvor du kan handle deres varer.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar