mandag 11. mars 2019

Grublis for mars - stjerner

I grublisen denne måneden vil vi i Scrappelyst-gjengen se stjerner på prosjektet ditt. Du bestemmer selv hvor mange og hvor store/små de skal være.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Jeg har laget et enkelt venninnekort til månedens grublis. Jeg valgte meg en grå papirpose med stjerner på, og malte over med litt gul akrylmaling fra Marabu. Deretter fant jeg litt Orange maling og blandet med restene av den gule, laget små splatter av den og la til noen sorte splatter med art-spray, også den fra Marabu. Den fine teksten er fra et Papirdesign klippeark, den har jeg bare svertet sorte kanter på. I tillegg har jeg lagt til litt sort hamp og streket opp noen av stjernene med en sort gellyroll penn fra Sakura.



Grublisen vår har frist den 6.april 2019 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Elin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar