tirsdag 12. mars 2019

Brettekort - teamScrappelyst tok utfordringen!

I bladet Papercraft Inspirations, issue 188 March 2019 fant en av scrappejenten en spennende brette-tutorial og ga hele  Scrappelyst-teamet en real utfordring da vi møttes til kreativt treff for litt siden. 
Samtlige 7 av oss prøvde oss på tutorialen, og selvom utgangspunktet var det samme for oss alle, ble kortene ganske så forskjellige.

Mitt kort kommer her:

Jeg valgte et maskulint preg til mitt brettekort, en personlig hilsen til noen som står meg nær <3
Jeg brettet base i sort kartong fra Papicolor, før jeg valgte meg noen lekre mønsterark fra Studio Light`s Industrial 3.0 serien bl.a. Jeg stanset også ut både lykt, stjerne og bikubemønster med dies fra Stuio Light. Bikubemønsteret er fra Industrial 3.0 serien, de andre to fra Industrial 2.0 serien. Tekststripene er fra TH small talk.


Inni kortet har jeg brukt motiv/tekst fra en Studio Light 3D blokk. Jeg klødde meg vel og lenge i hode for å knekke koden til denne pop-up saken, men ville gjerne prøve noe annet en vanlige former.




Har du lyst å se de andre jentenes løsning på oppgaven? Da kan du kikke innom Scrappelystbloggen i dag ;)

Elin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar