søndag 11. mars 2018

Grublis for mars - farger

Ny grublis er klar hos Scrappelyst, og vi vil se en eksplosjon av farger. Mange farger og klare farger. 



Grublisen vår har frist den 6.april 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her


Fargerike prosjekt er og blir inspirerende, selv om det ikke alltid er like enkelt! Jeg har startet på konfirmasjonskort - produksjonen min, og starter med et fargeknall ;) Her snakker vi Studiolight både i motiv og mønsterark. Jeg har stanset konfirmant teksten i glitterkartong fra Best Creations med dies fra Papirdesign, og farget hugsnugen min med art spray i fargen Carribean Blue. Blingen er fra Staz og tekstene har jeg skrevet ut selv. Rammen bak bildet er stanset med en dies fra Marianne Design.


Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar