fredag 17. november 2017

Mer inspirasjon til november-utfordringen

Det er på tide med en liten påminnelse om månedens utfordring hos Scrappelyst.
I utfordringen denne måneden vil vi at dere skal bruke en av Scrappelyst sine fargepaletter som inspirasjon for ditt prosjekt. Alle Scrappelyst sine paletter finner du her.

Jeg har tatt utgangspunkt i palett #6, og scrappet en LO med mange ulike variasjoner av turkis og blå. Sandtonen viser seg i små felt i mønsterarket og som senter i blomstene.


 Mønsterarket er fra Studiolight. Jeg har livet det opp med å splasje sort og hvitt rundt om. Jeg har brukt art spray i fargen Caribbean Blue, som jeg har blåst utover med sugerør og splattet litt her og der. Jeg har også brukt et teksststempel + stensil og hvit acryl mousse for å skape liv og røre. Hjertene er stanset ut med dies fra Sizzix, og blomstene er blant annet fra I Am Roses. Den store har jeg farget selv med Caribbean Blue art spray. Ordene er chipboardtekst fra Scrapiniec, som også er farget i Caribbean Blue med acryl mousse.


Om du vil være med på utfordringen vår, er det enda tid!
Utfordringen vår har frist den 30.november 2017 og reglene for deltagelse finner du her

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar