mandag 13. november 2017

Blå jul fra Papirdesign


Nydelig julekolleksjon fra Papirdesign, setter kreativiteten i sving hos TeamScrappelyst! Vi har laget et felles innlegg i Scrappelystbloggen, men her kan du se mine biddrag til "Blå jul fra Papirdesign" :


Den første er pyntet med papirdesigns "Jul i skogen" mønsterark. Hjertet er en dies, som er stanset ut i brun bølgepapp. På baksiden av det fremste hjertet har jeg klippet et panel med glitrende mosegummi for å skape litt ekstra julestemning. Jeg har også brukt litt hamp, hugsnug bånd og osteklut for å live opp. 


Den andre er pyntet med mønsterarket "Gevir" fra Papirdesign. Her har jeg brukt motiv fra Studiolight og stempeltrykk fra Kort og Godt. Stempeltrykket er embosset i hvit. Blomstene er fra I Am Roses, de har jeg dabbet med hvit Marabou Mixed Media Akryl Mousse og Cosmic shimmer.

Bølgepapp, mosegummi, cosmic shimmer, mousse og studiolight-produkter føres via Global Hobby og Kunst her i norge. Sjekk hjemmesiden deres for å finne din nærmeste forhandler :)

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar