lørdag 17. juni 2017

Mer inspirasjon til juni-utfordringen hos Scrappelyst.

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring hos Scrappelyst, som lyder slik:

"Se deg rundt i bloggen vår og velg ut ett prosjekt som du lar deg inspirere av! Link til prosjektet i innlegget ditt. Hvordan du inspireres er opp til deg, men fortell oss hvordan du har blitt inspirert."

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget  som dere finner HER.

Mitt bidrag er inspirert av en LO fra Kristine: "Memories and joy", eller rettere sagt av teknikken hun har brukt her. Å påføre distressfarger med stensil har jeg aldri gjort før, men det likte jeg veldig godt! 

Her har jeg brukt lilla og rosa distresspute med stensil, samt splattet litt med samme farger og hvit i tillegg. Chipboards fra Scrapiniec har fått samme behandling. Jeg har stemplet med bakgrunns stempler fra Papirdesigns plate "PD 13788 Bakgrunner".





Elin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar