fredag 23. juni 2017

Kult kort til kul gutt.

På full fart inn i konfirmasjonstiden produseres det stadig nye konfirmasjonskort.
Denne gangen et kult guttekort til en kul gutt :)

Dette motivet inspirerte meg til å være litt leken og røff på kortet mitt. Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign, som jeg har leket meg med: Splatter i sort og brunt fra stempelplaten "Bakgrunner" fra samme produsent. Jeg har også brukt den nederste delen på arket med stjerner, den som jeg (desverre) har litt lett for å kaste i stede for å bruke...

Jeg har rufset og svertet på alle kanter av både papir og motiv. "Gratulerer" er chipboard fra Wycinanka.

 Jeg beholder innsiden helt enkel, da jeg tenker det er greit med litt skriveplass på et konfirmasjonskort. Her har jeg bare festet en remse stjernepapir i begge ytterkanter, slik at man får en pengelomme til evt pengegave.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar