søndag 18. juni 2017

Du er enestående.

Et enkelt venninnekort fra meg i dag, i litt lett blandet stil mellom vintage og chalkboard. Synes det er så stilig å bruke chalkboard teknikk i kontrast til de litt myke duse tonene. Det er noe med hardt mot mykt, varmt mot kaldt osv.

Her har jeg brukt treverkspapirer fra Studiolights 15x15 paper pad "Romantic summer". Jeg har funnet frem et gammelt motiv fra restekassen min, og litt blonder for å gjøre det litt mer romantisk. Blomstene er fra I Am Roses, og de lilla dottene er fra Papirdesign.

 Stempeltrykket er fra Papirdesigns stempelplate "Glad du er min venn". Jeg har stanset ut et panel i sort kraft kartong fra Papicolor, før jeg trykket stempelet med versamark watermark pute og strødde på hvit finkornet embossingpulver. Etter på varmet jeg opp med embossingpistolen min, for å herde pulveret. 


Kortet kan også ses hos Srappelyst :)

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar