onsdag 8. mars 2017

Grønne gaveposer, hva gjør vi med dem?

Scrapping er en herlig hobby som byr på mange gleder og lekene stunder. Men som så mange andre ting, synes jeg denne hobbyen er ekstra herlig når den deles med flere! Vi i Team Scrappelyst vet å lage mye moro, og ser spennende muligheter i alle elementer. Denne gangen ble inspirasjonen trigget av en pakkelek på teamtreff, hvor alle pakkene var pakket inn i disse lekre grønne papirposene:


Posen måler ca 16×25 cm, og trigget interessen for å finne ut HVA kan vi lage med denne?!? 
Her får dere noen alternative løsninger;)

Jeg valgte å brette min pose i to, slik at jeg fikk et dobbelt kort. Jeg har brukt mønsterark fra Studiolights 6x6 blokk som heter "nr 37", og motivet kommer fra KristieArt Design. Rammen bak motivet er stanset ut med Creative Expressions dies "Maggie". Jeg har dekorert med blomster, dots, osteklut og mintgrønne + rosa "dråper" fra Kort og Godt. Stempeltrykket er fra en Papirdesign plate.

Må vise dere innsiden også, enkelt pyntet med et stempel fra Kort og Godt i chalkboard stil.

Jeg hadde lyst å bruke detaljene fra posen på noen elementer også (banneren inni kortet, samt rammen bak motivet på fremsiden), men siden posen var ganske tynn så valgte jeg å lime en bit til tykkere kartong, for så å stanse ut det jeg ville ha.



Vil du se hvordan de andre i teamet løste oppgaven? Titt innom Scrappelystbloggen da vel :D

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar