lørdag 25. mars 2017

Dåpskort til gutt.

Heihei :)
I dag har jeg dåpskort å vise dere. Nok en gang, behov for påfyll i kurven da det stadig er noen innom og skulle hatt... Kjempe kjekt for min del, både litt kroner i scrappekassen og rom for mer kreativitet! Idag ble det to lyseblå dåpskort:


Med brun papirpose som base, og mønsterark fra restekassa, ble dette kortet til: Masse blått! Blomster fra bl.a I Am Roses og Kort og Godt. De store hvite blomstene er fra I Am Roses, de er opprinnelig mye større ( kaldt cottage roses). Jeg synes ofte høye blomster kan være en utfordring, så her har jeg rett og slett knepet av knuppen i midten og satt i en perlebrand i stede.
De nydelige lyseblå hjerter er fra Staz og "Til dåpsbarnet" er trykket med et Kort og Godt stempel.



Her har jeg brukt hvit papirpose til base, litt flere restepapirer og masse fine blomster fra I Am Roses: hvite roser og sweetheart blossoms i to ulike størrelser. Jeg har brukt stempeltrykk fra Kort og Godt, og det fine båndet med teksten "en liten prins" er også fra Kort og Godt. Jeg har rufset kanter og lekt med gesso for å gi det et litt rustikk preg. 


Kortene kan også ses hos Scrappelyst.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar