onsdag 15. april 2015

You are my sunshine

Jeg har scrappet ski-frøkena mi på tur i nydelig vintervær, og for en gangs skyld meldte tittelen seg i det samme jeg så på bildet: You are my sunshine <3

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign og 7 dots studio. Jeg har lekt meg med gesso og stensil fra memory box. Bokstavene har fått en liten overhaling med gesso, som er å få kjøpt hos blant annet Globa Hobby og Kunst. Dots i sort og hvit er fra papirdesign og filmstripen + washi tape er fra Tim Holtz.

Koser meg masse med å lage LOer for tiden, og tenker det blir litt flere av disse ;)
Innlegget kan også ses hos Scrappelyst.

Elin.

1 kommentar:

  1. Herlig LO du har laget Elin.
    Kjempefin stensilbruk og lekkert med filmstripene bak tittelen.
    Den litt røffe stilen kler deg.

    SvarSlett