lørdag 11. april 2015

Grublis for april - Gjenbruk!

Nyyyy grublis hos Scrappelyst på gang: Gjenbruk! 
Dette er en oppgave etter manges hjerter, for gjenbruk er så mangt. Oppussing av gamle embalasjer, dekorering a bokser eller esker, bruk ab gamle ting på LO eller kort osv. Så da er det bare å slå seg løs og vise oss din tolkning av gjenbruk :D Jeg for min del, er tussete etter bokser og esker som kan dekoreres. Denne gangen har jeg valgt 3 stk pringlesbokser:


Jeg har brukt papir og halvperler fra Papirdesign, blomster fra I Am Roses, litt chipboards, blonder, jute og perleswirls. Motivene er digis. På lokkene har jeg brukt Wenche sin smarte teknikk til plastlokk, som du finner tutorial til HER.


 Fristen for å delta på grublisen vår er 6. mai kl 20.00. Reglene for deltakelse finner du her.

Elin

1 kommentar: