mandag 20. april 2015

Elsker sølevann!

I dag blogger jeg for kaBoks, og gjett om jeg har koset meg med de nyeste diesene derfra <3
Jeg har laget en LO av min skjønne datter som koser seg med smeltevann:

Med K&G papir som base, har jeg spritet opp med stensil og gesso, samt litt rosa innslag med papirdesign papirer. Jeg har brukt epoxy stickers for å gi litt "vanndråpe" følelse, og masse dotter.
Tittelen er stanset ut med de nyeste diesene fra kaBoks - Elsker og Ord (Norsk), kombinert med andre bokstaver.

Jeg har pyntet opp med kakeservietter, og bildene har jeg riper opp kantene på. Litt info om situasjonen må være med, da har jeg falt for små sirkler med tekst.

Jeg har også forelsket meg HELT i dette stempelsettet med datoer, år og måneder: Datostempel I.
De har årstall fra 2008 - 2020, og siden elste frøkena mi er født i -08 passet den meg yppelig. I tilleg til alle månedenes navn og tallene 1-31, tillater dette settet mange snope kombinasjoner. 


Takk for at du titter innom bloggen min. Ta gjerne turen over til kaBoks sin blogg også, der kan du se dette innlegget og surfe i den splitter nye nettbutikken etter litt scrappepåfyll :)

Elin.

2 kommentarer:

  1. Herlig LO!
    Digger plankearket du har brukt som bakgrunn.
    Stilig bruk av epoxy (det må huskes til senere), og diesene i tittelen er utrolig lekre.

    SvarSlett
  2. Tusen takk Hege <3 Denne kosa jeg meg masse med, uvant å scrappe med to bilder men får frem historien litt bedre ^^

    SvarSlett