søndag 20. november 2011

Tusen hjertelig takk!!!

Da er ei hektisk messehelg over, og dette har virkelig vært en flott opplevelse! Jeg vil bare si tusen hjertelig takk til alle de flotte menneskene her i Torpa og omegn som har stilt opp og hjulpet til, de som har gitt gode ord og ros, de som har handlet og de som gleder seg over å ha fått en "papirgal nordlenning" inn i byda :D Det er utrolig stas å bli møtt på en slik måte og få så mange positive tilbakemeldinger, det setter jeg enormt stor pris på og blir varm langt inn i hjertet mitt <3

Jeg legger med et par bilder fra salgsbordet mitt og skal hive meg på bestilling av mer matrealer. Kan ikke være papirgal uten tape og et nytt stempel eller 3?? :p



Og til de av dere som har etterspurt flere kurs: Det kommer! Nå blir det julegaveproduksjon og juleveksted med "Ung husflid" her i bygda før jul, men på nyåret blir det nok rom for slikt igjen. Gleder meg til å "rekrutere" flere sambygdinger :)

Dersom det ellers er noen som ønsker å rise eller rose, bestille kort eller lignende, er det bare trivelig om dere legger igjen en liten kommentar her.

Fortsatt god helg!
- Elin

3 kommentarer:

  1. En sambygding, så spennende. Også en DYKTIG en sådan. SÅ mye lekkert du lager. Herlig.

    SvarSlett
  2. Og om du vil ha kontakt så er mailen min wejensen@bbnett.no ;-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for d wenche :o) Sender deg en email jeg!

    SvarSlett