mandag 14. november 2011

Tid for ... nyskaping?

Hei lille store værden!
Da har det kommet til det punktet at jeg skal starte å blogge om mine små kreative syssler. I hovedsak ønsker jeg å benytte meg av blogging for å få litt tilbakemeldinger på det jeg lager, samtidig som jeg kan delta på en del konkuranser ol hos andre bloggere! Jeg setter derfor enormt stor pris på om noen der ute vil kommentere prosjektene mine som blir lagt ut her.

Jeg er for tiden i full sving med å forberede meg til min første julemesse! Som deltaker ja :D Det er både spennende og skummelt på en og samme gang, da jeg aldri har gjort noe slik før. Det er også et stort spenningsmoment hvor vidt denne type kreativ produksjon vil slå til eller ei i denne bygda! Jeg har bodd her permanent de siste 9 mnd og enda veit jeg lite om hva bydefolket synes om papirkunst. Takkervære svigerfarmilien og noen nytilkommede veninner som synes dette er spennende, har jeg fått profilert hobbyen litt og dermed laget en del kort på bestilling. "Kundene" har vært fornøyde og det gir selvfølgelig mersmak! Så nå skal jeg finne ut om dette er noe å satse på, for hva er vel bedre en å få skape noe andre setter pris på?

Når det blir litt ro i huset i kveld, skal jeg prøve meg  på mitt første bildeinnlegg!! Hihi det er ikke alltid greit å være amatør, men øvelse gjør... you know ;o)

Så med dette ønsker jeg velkommen til min blogg!

- Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar