onsdag 30. november 2011

Og mere fyrstikkesker!

I går kveld var jeg nok en gang godt planta i hobbykroken min. Er virkelig i siget hva inspirasjon gjelder, så her kommer et lite bilderas av de siste fyrstikkeskene jeg har dekorert:









Det er litt vanskelig å si hvor alt matereal kommer fra, da jeg bruker restelageret mitt til slikt. En genial måte å få brukt opp avskjerte biter av alle slags mønsterark. Jeg er i grunn et skikkelig systemmenneske (liker jeg å tro i allefall), og har sortert alle rester i hver sine esker, etter farge. Enkelt å finne fram når man skal i gang med små prosjekter eller hur?

I allefall er alle stemplene her fra north start stamp, englene er fra panduro, det meste av bling er rhinestones og snøkrystallene er fra en MS puncher. Nå blir det pause med fyrstikkesker (tror jeg?!) og i kveld skal jeg kose meg med min kjære nabo som skal komme på "juleverksted" hos meg :) Gleden er stor over å klare å smitte flere med denne hobbygalskapen <3

Ha en super dag alle der ute, det skal i allefall jeg!


- Elin

2 kommentarer:

  1. Utrulig fine ting, vennen min, vet hva jeg ønsker meg til jul..! Tenker du burde legge vannmerke på bildene dine. Legger ved en link som du kan kikke på i en stille stund: http://www.gimp.no/modules/smartsection/
    Kunne det være en idé at du monterer bilder sammen før du laster opp så det ikke blir en så lang forside? At man får se flere bilder ute å scrolle så mye, tenker jeg? Uansett - superflink! Jeg la forresten til telleverk på siden din - tenkte det kunne være stas og inspirasjon å se hvor mange visninger du har på siden, selv om du ikke har så mange kommentarer enda. Keep up the good work, og klem verdens fineste tantejenter masse <3

    SvarSlett
  2. Hei min kjære :o) Kor fint du ordne til mæ <3 Vannmerke har æ tenlt på, men e helt håpløs når d kommer til sånt! Kanskje æ må bestille en veiledningstime pr tlf igjen hihi... Skal i allefall forske litt på gimp i en stille time (om æ får nån sånne i nærmeste framtid!).

    Love you <3

    SvarSlett