fredag 11. mars 2022

EMBRACE

"EMBRACE" er en ny artjournal side i min 16x16 journal fra Studiolight:


Siden er bygget opp med både boksider og nøytral washitape. Jeg hadde som mål å lage en side uten sommerfugler, og landet da på sopp i stede! Så ser jeg nå at det faktisk har sneket seg inn noen sommerfugler på washitapen i bakgrunn også! Ooops :p


Jeg har forelsket meg litt i disse arkene fra Maremismallart, de er virkelig kjekke å bruke på slike sider. Tissuepaper, eller servietter? Lettere å rive i en rispapir, dermed lettere å bruke akkurat de elementene man ønsker. De festes lett med transparent gesso og kantene blir så og si usynlig. Om man i tillegg legger litt farge på bakgrunnen slik som her, så glir alt naturlig inn i siden.


Fargevalget her er dust og nøytralt, og jeg har brukt akvareller som gjør det lettere å få dempede valører.

Elin















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar