mandag 10. januar 2022

Babylykke.

 Nå er det lenge siden jeg har laget babykort, og det er jo så utrolig koselig å pusle med. Disse nydelige vesenene innbyr til delikate farger, søte blomster og myke uttrykk på kort. Selv om det frister å velge rosa eller blått, synes jeg det er ekstra koselig å velge andre farger som gul, grønn, brun, turkis. 


Et posekort med mønsterark fra papirdesign i brune og grønne toner, kjønnsnøytralt og anvendelig til både nyfødt og dåp. Jeg har funnet frem en god gammel puncher fra Martha Stewart og punchet toppen på tagge i posen. Bak motivet har jeg stanset ut vimpler med dies fra Papirdesign, samt en ramme med dies fra Spellbinders.


Jeg har rotet i gamle skatter og funnet frem chipboards igjen, både tekst og sommerfugler. Litt halvperler og små søte blomster har også få bli med.


Kantene på papirpanelene har jeg rufset opp og svertet litt med blekk.


Elin.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar