onsdag 17. mars 2021

Utfordring hos Scrappelyst - Tema er bursdag!

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring hos Scrappelyst. Denne måneden har vi temaet bursdag! Vi ønsker å se bursdagskort, bursdagsgaver, scrappede bilder fra bursdager, og så videre. 

La deg gjerne inspirere av Scrappelyst sine LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials slik som jeg har gjort.

Kristin sin Patchwork-teknikk har inspirert meg til å bli mye flinkere til å bruke rester. Følger du linken, vil du se hvordan dette gjøres. Her er mitt kort:

Jeg har brukt rester - rester -rester :D Kartongrester fra en Papicolor kraft kartong til base. Mønserark-rester fra diverse Papirdesign mønsterark, strimlet opp i ca 1,5 cm tykke striper. Mer kraft kartong, sort, til å stanse ut stjerne og skyggen til "Gratulerer med dagen". Diesen er fra Papirdesign. Bittelitt bling på stjernen for å skape litt interesse, men jeg synes kortet er så stilig i seg selv. Teksten og panelene er løftet med 3L 3D skumputer i sort, så de ikke synes så godt. Det gir kortet ekstra dimensjon.

Du utfordres herved til å bruke dine rester!

Utfordringen vår har frist den 31.mars 2021 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar