torsdag 11. mars 2021

Mars-Grulis hos Scrappelyst: Tekst i fokus.

 I grublisen hos Scrappelyst denne måneden ønsker vi å ha tekst i fokus. 

Tekst er en naturlig del av Art Journalingen min. Mens den riktige teksten fremhever en mixed media side helt perfekt, kan en feil tekst, på feil plass, roter alt til :p
Jeg har pusset opp en side som har ligget på vent lenge. 


Produktene jeg har brukt her er bl.a: Amsterdam standard akryl maling, Amsterdam Transparent Gesso + White Gesso, stensil og Marabu Akryl PasteMemento Inkpad og bakgrunnsstempel, Sakura Gelly Roll i hvit. Jeg har også brukt Posca tusj i sky blue for å skape litt interesse. Jeg bruker også alltid Koh-i-noor kullblyant(er) på sidene mine for å skyggelegge.



Produkter fra Amsterdam, Marabu, Sakura, Koh-i-noor, Posca og Memento distribueres av Global Hobby og Kunst. Besøk hjemmesiden deres for å finne din nærmeste forhandler.

Grublisen vår har frist den 6. april 2021 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar